.......................Ψύλλοι στ΄ άχυρα .................................

Αυτός ο τόπος δεν έχει κανένα βαρύγδουπο στόχο που υπάρχει. Υπάρχει για να μιλάμε, εμείς που γράφουμε, με τον εαυτό μας. Για να αισθανόμαστε ότι είμαστε μόνοι και να γοητευόμαστε ότι είμαστε μοναδικοί. Άντε και να ρίχνουμε και καμιά κλεφτή ματιά. Έτσι. Μήπως και σταμπάρουμε κανένα όμοιό μας. Δηλαδή τρίχες, δηλαδή ψύλλοι στ΄ άχυρα…

Όταν συναντηθούμε, όταν γνωριστούμε εμείς, οι λίγοι, αν δούμε πως διαβαζόμαστε από πολλούς, ας κλείσουμε την πόρτα. Γιατί ίσως κάτι να μην έχουμε κάνει καλά. Ίσως ...

Αει χάσου.... μυρμηγκάκι...

του "ΑΝΩΝΥΜΟΣ"

Κύριοι, πάντοτε προσπαθώ να είμαι νομοταγής πολίτης. Να μην προκαλώ.

Περνώ δίπλα σε αστυνομικούς προσπαθώντας με το ύφος μου να δείχνω ότι δεν έχω κάνει κάτι που δεν έχω κάνει. Αν τύχει να είμαι για ψώνια και βρεθώ μπροστά σε καμιά διαδήλωση παίρνω αμέσως ύφος του τύπου "δεν ντρέπονται" που το απευθύνω σ΄ αυτούς που πέρασαν από μπροστά μου τρέχοντας. Σκοπός μου είναι να φαίνομαι πάντα ότι είμαι με αυτούς που περνούν δίπλα μου και κυνηγούν αυτούς, που όπως σας είπα πριν, πέρασαν τρέχοντας. Έτσι είμαι ασφαλής γιατί οι τρέχοντες δίπλα μου νομίζουν ότι είμαι μαζί τους.

Με τον ίδιο τρόπο βολεύομαι σε όλα τα διλήμματα της ζωής.

Όμως μια μέρα που, σίγουρος ότι δεν με βλέπει κανείς, διάβαζα το press-gr, ο διάολος με έσπρωξε και πάτησα στην τύχη τη λέξη "266 comments", τσέκαρα ανώνυμος και, χωρίς να σκεφτώ τις συνέπειες, έγραψα "άντε χεστείτε".
Ειλικρινά κύριοι. Χωρίς να έχω κάποιον συγκεκριμένο στο μυαλό μου που τον προέτρεπα να πάει να χεστεί. Και από τότε κύριοι έχω πάθει σοκ, έχω πάθει πανικό. Βλέπω αστυνομικούς, εισαγγελείς, δημοσιογράφους να μπουκάρουν στο σπίτι μου, να σκίζουν το στρώμα μου και να κάνουν τα βιβλία μου φύλλο και φτερό. Ένα περιοδικό πλεϊ μπόϊ με θεόγυμνες μέσα, το πέταξα σε κάδο μακριά από το σπίτι μου, δεν κινδυνεύω από διακίνηση πορνογραφικού υλικού. Επίσης, μην ξεχάσω, έσκισα και μιά φωτογραφία με μια φίλη μου γυμνόστηθη που είχαμε βγάλει στην Πάρο φοιτητές.

Όμως φαντάζομαι ένα ρακοσυλλέκτη να μαζεύει τα κομμάτια να τα κολλάει και να παραδίδει το πολύτιμο υλικό στα κανάλια. Σκέφτομαι τα κανάλια να δείχνουν τη φωτογραφία και τρελαίνομαι. Λέτε να βάλουν μουτζούρα στο πρόσωπο και να δείξουν μόνο το στήθος; Α, ναι, επίσης πέταξα και ένα μεγάλο μαχαίρι κρέατος που μπορούσε να θεωρηθεί οπλοκατοχή.

Κύριοι κάντε κάτι, σώστε με.

ΑΝΩΝΥΜΟΣ

Δημοσιεύτηκε στο Blog "Ο Άγιος και οι bloobers"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, πολύ εύστοχο